30 Mart 2017 Perşembe

Herbalife Ankara 0 507 344 74 73

Herbalife Ankara



Herbalife ürünleri hakkında bilgi alabileceğiniz, ücretsiz vücut analizi yaptırabileceğiniz, beslenme konusunda destek alabileceğiniz Herbalife Ankara Ofisimize herkesi bekleriz.
Herbalife Ankara Ofisimizden temin edebileceğiniz Herbalife Ürünleri ile ideal kilonuza ulaşabilirsiniz.
Herbalife ürünleri ile kilo kontrolü yaptığınızda, vücudunuz sarkmaz ve sıkılaşarak kilo verirsiniz. Bunun sebebi kas oranınızı artırıp yağdan kilo veriyor olmanızdır.
Aç kalmadan, diyet yapmadan, enerjinizi artırarak, ilaç kullanmadan, vücudunuzu ihtiyaç duyduğu besinlerden mahrum bırakmadan, sarkmadan ve sıkılaşarak fazla kilolarınızdan kurtulabilirsiniz.

Ayrıntılı Bilgi ve İletişim İçin;
0 507 344 74 73
info@formkulubu.com


Ücretsiz Vücut Analizi Fırsatıyla Vücudunuzu Tanıyın

Vücut Ağırlığınızı,
Kas Kütlenizi,
Yağ Oranınızı,
Metabolizma (Organ) Yaşınızı,
Metabolizma Hızınızı,
Kemik Ağırlığınızı,
Bölgesel (Karın) Yağınızı,
Günlük Yaktığınız Kaloriyi,

Öğrenmek İster misiniz ?

Ayrıntılı Bilgi ve İletişim İçin;
0 507 344 74 73
info@formkulubu.com

10 yorum:

  1. Herbalife ürünleri ile 5 ayda 43 kilomdan kurtuldum. Teşekkürler Herbalife.

    YanıtlaSil
  2. shake, Çay ve Aloe İçecek ile 1 ayda 6 kilo verdim. düzensiz kullanmama rağmen aldığım sonuçtan çok memnunum herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. Shake, bitkisel çay ve thermo ile 23kilo verdim. hala devam ediyorum daha yolun başındayım :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar. İzmir Bucada ofisiniz var mı ??

    YanıtlaSil
  5. Adresinizi öğrenebilir miyim? Kızılayda çalışıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Tuğçe Hanım. Ayrıntılı bilgi için 05073447473

      Sil
  6. Herbalife shake, çay ve aloe vera ile 6 ayda 38kilomdan kurtuldum. herkese tavsiye ederim. Teşekkürler herbalife.

    YanıtlaSil
  7. Shake, çay ve thermo çomplete ile 32 kilomdan kurtuldum. teşekkürler Herbalife.

    YanıtlaSil